پاسخگوی اعتماد نمایندگان اصناف خواهیم بود

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: از اعتماد نمایندگان اصناف برای انتخاب اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران تشکر می‌کنیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا پاسخگوی اعتماد نمایندگان اصناف باشیم.
رسول جهانگیری در گفت وگو با خبرنگار اصناف ایران با بیان اینکه اعتماد نمایندگان اصناف به اعضای هیات رئیسه مسئولیت ما را سنگین تر می‌کند، افزود: در حال حاضرگروه خوبی برای مدیریت اتاق اصناف ایران گرد هم آمده اند و ما دیگر در قالب یک فرد تصمیم نخواهیم گرفت بلکه یک گروه منسجم خواهیم بود و نمایندگان اصناف با رای شان به وظیفه خود عمل کردند و اکنون نوبت ماست تا به دنبال مطالبات اصناف باشیم.
وی تصریح کرد: اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با خرد جمعی و در سایه تعامل و آرامش وظایف را تقسیم کرده اند تا هر کدام بتوانند با توانایی خود گوشه ای از کار را بگیرند و پیگیر مسائل باشند .
جهانگیری تاکید کرد: زحمت گذشتگان اصناف را به هیچ عنوان نفی نمی‌کنیم و جایگاهی که اکنون در آن هستیم نتیجه زحمات گذشتگان اصناف بوده و هر کسی به اندازه توان خود کارکرده است و تا فردی در جایگاه اجرا قرار نگیرد نمیتوانید دیگران را قضاوت کند و امیدواریم در سایه تعامل بتوانیم قسمت اعظم خواسته های صنفی را جامعه عمل دهیم.
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: مطالب و تصمیات گرفته شده را دسته بندی خواهیم کرد و در اولین اجلاس رسمی به اطلاع نمایندگان اصناف خواهیم رساند.
جهانگیری تصریح کرد: جامعه صنفی مهم ترین نهاد مردمی کشور است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و جالب اینست که همیشه دولت و سازمانها به دید مطالبه‌گری به اصناف نگاه می‌کنند در صورتی که می بایست پاسخگوی مطالبات اصناف باشند.

  • نویسنده : جمشیدی
  • منبع خبر : اتاق اصناف